srijeda, 8. kolovoza 2012.

godišnji - vacation




 I ove godine vrlo kratak godišnji za mog muža,al uspjeli smo ga ispunit i proživjet punim plućima od prvog do zadnjeg trenutka.Za početak smo ostvarili Hani dugo obećavani odlazak u zoološki.Nekoliko puta nas je omela kiša,nekoliko puta prevelika vrućina,neki put neke druge obaveze,al bar smo dočekale da je tata bio slobodan i mogao otići s nama pa je vrijedilo čekati!


 A onda smo odjurili u naš komadić raja na zemlji,naše šumsko utočište u Zagorju.<3 br="br">
 Malo smo obišli rodbinu,naravno okušali se u seoskim poslovima kao što je vožnja traktora (samo za fotku,nije stvarno vozila),
 skupljanju jaja,

i hranjenju koka.Hranila je još i pajceka,pure i psa,uvlačila se na sjenik,u kokošinjac i pesju kućicu,a umalo je otjerala i dvije kvočke s gnijezda,al mama je i ovaj put bila brža i uspjela je to spriječiti :-)
 Iako su dani bili vrlo vrući,čak do 40 stupnjeva u šumskome hladu,jutra su bila predivna,svježa i ugodna za buđenje na terasi.Hana je umotana u pokrivač gledala crtić na terasi,a mama za stolom pored nje uživala u jutarnjoj kavi i pletenju.
 Moje jutarnje strašilo <3 br="br">

A jedan dan smo naravno odvojili i za posjet Varaždinu,našem omiljenom gradu za izlete <3 br="br">
 Rashlađivanje pod vodicom,

 posjet omljenom parku za isprobavanje akrobatskih vještina,


 kupanje u fontani ispred Kazališta,sladoled na Trgu i posjeta prijateljici Sandri,al sam ja od silnog uzbuđenja zaboravila snimit i jednu fotku!

 I povratak u stvarnost,treba nekaj i delat...
 ...u našem šumskom raju!

 Dok dijete peca heklanu ribicu ili...
 se vere po stablima u vrtu :-)
 I za predzadnji dan godišnjeg Hanine dvije bake,moja mama i moja baka,četiri generacije na ovoj slici,Hana s bakom i prabakom ispred objektiva i ja iza.Žao mi je što nismo kasnije uspjele snimit još koju sliku s mojom sestrom i njenim curama,da imamo cijelu obiteljsku ženskadiju na jednom kupu,al bit će valjda uskoro još koja prilika.

 Hana i najmanja sestrična Erin gledaju crtić i kolko god sestra i ja vikale : "smješak!",nismo ih nikako uspjele dobit istovremeno,pa onda evo jedne slike gdje nas ni jedna ne gleda :-)
 I evo na kraju i moje cjelotjedne zanimacije uz jutarnju kavicu.Pulover s kapuljačom za jednog dečkića,al Hani je bio toliko ugodan da je s užitkom pozirala kako god sam ja izvoljevala :-)


 Kad su došle sestrine cure,nastala je prava pomama za ribicama,bilo je i suza,a ja imala samo jednu,Haninu,pa sam obećala da ću im ih napravit još.Neke su se već upecale,a neke još slobodno plivaju :-)
I jedna ludorija prije povratka kući :-)
A sad povratak u surovu stvarnost...muž je već na poslu,a bogme ni ja ne dangubim.Roza haljinica na pola,narudžbi za jesen u izobilju.Kao što bi rekao naš gradonačelnik :"Idemo delat!"

2 komentara:

  1. Mislim stvarno ... pa skini slike s mog fejsa i eto tebe kod mene! Kak si nesnalažljiva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ni na jednoj nismo zajedno :-( A osim toga,ja sam od tebe ponjela puno više od fotki,tak da su one beznačajne,my love!

      Izbriši