petak, 3. rujna 2010.

Leptiriću šareniću

Škrabalica je u zadnja tri posta dala nekoliko ideja za leptire,koji su meni povodljivoj zagolicali kreativnu maštu.Ovdje prvo o finger puppet leptirima,makar nismo njih prve radile.Dakle uputstvo kod Škrabalice,zapravo link na Aesthetic Outburst,a ako vam se ne da tražit ,pogledajte kako smo se mi zabavile:
1.iscrtaj predložak
2.iscrtani predlošci
3.izrezani predlošci
4.spoji i ukrasi
5.natakni na slamčicu i pokaži svijetu!
Na guzi ovi leptirići zapravo imaju džepić za prst,al Hani je ovak bilo praktičnije,jer sam džep napravila za svoj prst pa je njoj bio prevelik.
Od ostataka filca sam skrojila ovo,koje je postalo
ovo!
I za kraj,još jedna ideja,koju smo pokupile kod Škrabalice.Izrezala sam papir u oblike leptira,Hana ih je natočkala,nije htjela bojati cijela krila,al smo uzele pretanki papir,koji ne može držat novčiće.Zato smo leptiriće objesile na končiće i njima ukrasile drvo u parku ko da je Božić!

Broj komentara: 6:

  1. Ma vas dvije cure ste bile super vrijedne, bravoo!
    Prekrasni su leptirići!!!
    Želim vam lijepo proveden zajednički vikend.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Otra genial idea, me encanta como queda.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  3. super su leptirići a i pužići su slatki.....važno je da ste se vas dvije dobro zuabavile:))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Fakat ste si dale truda:)
    Znam da je Hana imala više posla nego ti. I na kraju je sve morala isprobat da vidi kak funkcionira.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi leptirici i ta curica leptirasta! Smizla jedna :) Hanci ceka te na mom blogu uputstvo za igru "volim".... Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, na mom blogu čeka te igra Volim...
    Pusa

    OdgovoriIzbriši