četvrtak, 2. rujna 2010.

Izgleda da jeljetu kraj...

Maznula sam joj Malo Njanje da poslikam majicu pa mi ne da :-)
Moram poslikat i Malo Njanje :-)
I na kraju,uz ovaj čudan izraz lica,konačno da se vidi i majica.
Izgleda da je ljeto pri kraju,iako se nadam babljem ljetu još ovog rujna,al da nam majica ne propadne,smislit ću neku s dugim rukavima za ispod,šteta da ova čeka drugo ljeto.A ne do Bog da ju još i preraste,baš bi mi bilo žao :-)

Broj komentara: 8:

  1. Moram pohvaliti mali model Hanu koja stvarno već profesionalno pozira :) Naravno da će prerasti majicu, a ti uzmi konac u ruke i napravi novu :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. to će odlično izgledati na pamučnu majicu dugih rukava:))).....i svi se nadamo babljem ljetu,ne bi bilo fer da ostane ovako hladno....
    malo njanje hehe:))).....i moj mlađi sin je imao tako neke svoje izraze:))....
    M:)).....

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, majica je doista prekrasna!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna i manekenka i majica! pozzz♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Jolanda,kad smo kod profesionalnog poziranja,neki dan je uletjela na jedan profesionalni foto session.Ja vičem da izađe,a fotograf viče nek sam ostane i škljoca i škljoca.Sad kad mi dijete osvane u rubrici gdje Fashion Guru komentira uličnu modu :-)
    Cure,hvala na komplimentima! I meni se sviđa ova mustra,sigurno nije zadnja takva koju ću napraviti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana-Marija, divne boje i mustra, sa sve cvetićem! Jao što imaš presladak model...:-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. aaaaaaaaaa, koja majica, koji model! a njanje, neodoljivo!
    uska pamučna majica dugih rukava i ova majica gore-fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala Grisha i Tanema! Plan i je takav,samo mi još fali majica.Ne biste vjerovali kolko je teško pronaći bijelu pamučnu majicu dugih rukava dječje veličine.Vjerojatno nije lakše ni s odraslim veličinama.Bit će jednostavnije da ju sašijem,nego da obilazim dućane.Srećom,danas je bilo malo ljeta :-)

    OdgovoriIzbriši