ponedjeljak, 23. kolovoza 2010.

Naušnice i ogrlice-Earrings and necklaces

Dea se vratila s mora i pošpotala me da samo pišem o Hani i našim avanturama,a niš ne pokazujem kaj delam.Pa onda,evo najnovijih radova od ovog vikenda:

My latest work,made this weekend:






































Broj komentara: 13:

  1. Ideeeš koliko si ti radova napravila, bravo draga!!!
    A malog anđeleka stavljaj uvijek:)
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moji favoriti su ogrlice Mentol i Bubamara!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako je Mentol ogrlica u zelenim tonovima, onda je to i moj favorit, u kompletu sa zelenim srcastim naušnicama, baš lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva, treca i cetvrta slika... nemam reci, prelepe su!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala,cure.Još ih je u izradi preko nekoliko,a u četvrtak ih puštam u prodaju.Dršte palčeve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Halooo!
    Ma obožavam ja Hanu!
    I samo piši i stavljaj slike djeteta.
    Meni samo žao što ne metneš radove,a znam da radiš,znam da prekrasno radiš,vidim većinu toga.No daj da i drugi to ovdje vide!
    Mene ak se pita...slika 8,šta god to bilo...tamno...crno...prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme koliko divnih stvari:))))....meni je za oko zapelo ono nešto što liči na dagnje:)))))....
    i smo ti piši i o hani ali i slikice ovakvih divota nam stavljaj....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasni su radovi! ne zna se koji komad je ljepši!
    ja vrlo rado gledam i hanu u njenim avanturama, a uostalom uvijek nosi lijepe kapice! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Radovi su prekrasni.Zelena ogrlica je predivna.Samo nastavi ..:) pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. A eto,sudjelujem u Outdoor challengeu pa svaki ponedjeljak ide post o tome,a između mi nekako ne dođe na red pisati o mom stvaralaštvu.No,od sada ozbiljno prihvaćam kritiku i dajem časnu (da ne kažem pionirsku (-: ) riječ da ću redovito izvještavati i o ručnim radovima!I tu će sudjelovat Hana,jer sad kad dođe vrijeme za kapice,ona je glavni model :-)
    Vidim da je "mentolka" hit,nadam se da će se brzo prodati,a "dagnje" stižu i u plavoj/tirkiznoj boji :-)
    Hvala,cure na prekrasnim komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno draga, moj odabir bi bio crna perla (mislim ogrlica) i predzadnje naušnice.
    Naravno da je i ostalo lijepo :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši