nedjelja, 1. kolovoza 2010.

I dalje nagrade!


Nastavljam s nagrađivanjem!
Ovu sam dobila od Taneme.Sama za sebe kaže da izrađuje sve i svašta,a ja nadodajem da joj dobro ide.Svi koji još niste,navratite do njenog bloga i pogledajte što radi,a posebnu pažnju obratite na meni najljepše plemenske naušnice.
A sada deset nagrađenih:





Zondra,jer me uvjek pogodi
Ana Škrabalica,jer je puna ideja za mame i djecu
Dijana,prekrasni rajfovi,a u malo starijim postovima i šalovi
Grisha,tek sam ju otkrila,a već mi je super
Loredana,jer je tako simpatična,pogotovo u svom izvještavanju o Lei
Goge,jer me oduševljava svojim pohodima na Hrelić
Ninočka,jer uvjek ima odlične ideje,što za klince,što za klopicu
Beba,za nju i posebno za njezinu Janu
Mare,za prekrasne radove i
Raki,jer šiva kolko bih ja voljela šivat :-)
Eto drage nagrađene,šaljite dalje nek se čuje za kreativke!

Broj komentara: 5:

  1. Hvala draga Ana-Marija na lijepoj nagradi,stavit ću je u post o nagradama:)
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliko hvala draga Ana ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. draga ana-marija hvala ti puno,puno <3 <3.....i za nagradu i za pohvale mojim radovima.....jako si me ugodno iznenadila.....
    pusa:))...

    OdgovoriIzbriši
  4. apsolutno zaslužena nagrada, a ja sam se zacrvenila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš me zanima jel imaš možda i plave oči pa da i ti budeš "tribal"?

    OdgovoriIzbriši