četvrtak, 4. veljače 2010.

Torbica i blago




Prije desetak dana Snežinka sa bloga http://mojsvet16.blogspot.com/ ostavila je na mom blogu komentar pa sam joj odlučila pokloniti torbicu koja joj se svidjela.Dogovorile smo se za malu razmjenu i Hana je dobila ovu torbicu,Snežinkin ručni rad,i ova blaga u njoj.Što je ona dobila pogledajte kod nje,jer ja po dobrom svom starom običaju nisam slikala...
Snežinki za torbicu puno hvala,prekrasna je.Jako nas je razveselila,ne samo Hanu nego i ostale ukućane!!!

Broj komentara: 5:

  1. Baš mi je drago, što se vam je svidjelo, ja svoj poklon očekivam sa velikim nestrpljenjem, puno ti hvala što si mi uopšte ponudila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. jako je lepo, i nadam se da Hana uživa u njoj. i uvek je lepo nešto dobiti kao i pokloniti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatka je torbica!Bravo za kreator!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj,već je trebao stići.Tvoj je stigao za tri dana,a moj putuje još od petka.Jedva čekam,al mislim da sam nešto zaboravila spakirat.Vidjet ćeš...

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno a najljepši su gumbići hahahaha....Mogu mislit kak princeza uživa.

    OdgovoriIzbriši