petak, 22. siječnja 2010.

Kazališne lutke

Evo još jednog kompleta lutaka.Ovo su pete koje sam radila po narudžbi i sama za sebe mogu reći da se vidi napredak i u vremenu koje mi je potrebno za izradu,i u idejama,a i u kvaliteti.Slonić je marioneta i tak mi je bio lijepi,a i Hana ga je obožavala "naganjat" po kući da mi je čist bilo žao da ga dalje.Nilski konjić je zijevalica,a majmun i lav su javajka i ginjola,azijska i evropska verzija lutke na štapu.Imam još nekoliko ideja za izradu lutaka,ali o tome kad narudžbe stignu!





Broj komentara: 7:

  1. Znaš kaj pričala si o njima i ne da nisam vjerovala al ovak na slici su predivne.Ustvari nisam imala točnu predodžbu o čem se radi samo naznake.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je prelepo, u današnje vreme se nemogu pronaći lutke za ruke. ideja je za peticu

    OdgovoriIzbriši
  3. Majmun je loše poslikan,a i osim toga ima mjesta za popravke,al baš sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  4. upravo sam otkrila tvoj blog i malo je reći da sam oduševljena! prekrasni su ti radovi! Lutke su fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kreativna si zaista, ma koja strašila, meni su baš pravi slatkići. villa-loredana

    OdgovoriIzbriši
  6. Strašilo je po mojoj kćeri koja je tak izgledala ko mala,musava i čupava,ha-ha-ha!

    OdgovoriIzbriši