nedjelja, 15. ožujka 2009.

Nedostatak inspiracije!

Još otkad sam radila one lutke ubi me nedostatak inspiracije! Ko da su iz mene iscijedile sve kreativno.Nije da nisam niš radila,al više sam parala nego završavala.A i ovo kaj sam završila,žali Bože truda i vremena. Boje su se posvađale,kaj god uzmem u ruke bude il premalo il preveliko,... Jedina stvar koja mi kak-tak ide,gdje mi se i boje slažu i sviđaju je vesta na kopčanje za Hanušku.Al i ti stoji,jer je sveki otišla u toplice i baš je te igle trebala...A ja dobra,pa premjestila svoje pletivo na druge igle i dala joj ove.Uglavnom,bili smo malo jučer do nje (nije vidjela Hanu 6 dana) i kaj se događa? Ne plete,jer su joj igle predebele... Danas joj je svekar odnio tanje,valjda bu se zmislil da mi vrati ove moje. Možda počnem radit nekaj kaj nebum oparala.

2 komentara:

  1. Nadam se da ce ti inspiracija uskoro opet "doci". Mozda ednostavno trebas malu pauzu u radu.
    Znas, ja se drzim one da je bolje oporiti nesto sto ima gresku, nego da mi ta greska bode oci na zavrsenom radu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ne param ja zbog greške,nego nikako uskladit boje,pogodit širinu,isplest s voljom nekaj kaj mi se sviđa,...U takve dane radije se primim knjige pa dok inspiracija ne navali,a onda više nemam dosta vremena za izradit sve kaj bih htjela!

    OdgovoriIzbriši