utorak, 25. kolovoza 2009.

Nove heklane kape i finger puppets-za male princeze

Evo još nekoliko finger puppers.Inspiraciju za žirafu našla sam na stranicama http://youcanmakethis.com/crochet-knitting.htm.Tu je napravljena lutka žirafe,koju sam ja prilagodila za finger puppet.koka i Kitty su napravljene "iz glave".






Nove kapice su inspirirane odlaskom ljeta i dolaskom jeseni,suncokretima i princezama.

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasne kapice i boje, naročito cvijetni dodatci! Ne znam kako tvoja cura, ali ja muku mučim sa svojima kad ih treba poslikati (jer nikako nisu u stanju biti mirne minutu ili dvije)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je super, a curica najlepša, kako samo pozira.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma uopće ne pozira.Nema šanse da okrene glavu prema fotoaparatu,ovo lovim,napravim deset snimka da bi jedan uspio...Al svejedno mi je najdraži model :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kapice su bozanstvene, ali model je najlepsi

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da sam na blogu našla nekoga iz Hrvatsk.Ja sm isto,živim u Markovcu našičkom pokraj Našica u Slavoniji.Kapa je super ja imam dva dečkiča pa neheklam za njih pravim šešire za ukras.Lijep pozdrav iz slavonije....

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja za dečke pletem kape od konca.Heklane nisu za dečke,al pletene su ok.Postavim slikice pa ćete vidjeti...Sad su mi već aktualne zimske pletene kape,al o tome uskoro...

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedva čekam da vidim kape za dječake pa možda i ja napravim svojim dečkima

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj,nisam poslikala kapu za dečka,daj pogledaj na facebooku.

    OdgovoriIzbriši