utorak, 7. travnja 2009.

Sniženje u Leo-klupku!

Na forumu Stvaram Ana nas je obavijestila da u Leo-klupku traje sniženje Dalmatinkinog konca.Ja se pomamila kao snaha-zmija i krenula onamo sa 100 kn (1 kg 50 kn).Doduše mislila sam da se radi o koncu za heklanje,a na sniženju je zapravo konac za pletenje.Obećala sam si da neću pretjerati,ograničit ću se na 1 kg.I nisam pretjerala: 1,2 kg.I ovo klupko crvenog konca za heklanje u sredini.Ovo je moj plijen!Od svega po malo tak da mi dijete bude uočljivo na igralištu,da ju nemrem izgubiti!

1 komentar:

  1. Sada mi je lakše kada vidim da nisam ja jedina koja u kupovinu prediva ode sa"jasnom"idejom šta joj treba i "čvrstom" odlukom da neće gledati,a pogotovo ne kupovati ništa drugo,a vrati se sa onoliko kesa koliko može da ponese i sa toliko različitog prediva po bojama i po vrstama.
    Ali ipak se sve to negde upotrebi,zar ne?
    A i kako odoleti ovim divnim bojama,pa još na sniženju?
    Hajde sad navali na rad pa da vidimo rezultate :)))

    OdgovoriIzbriši